Când ne gândim la un spațiu reconfortant, primul loc care ne trece prin minte este casa. Se pare că nu doar casa trebuie să fie un spațiu curat și parfumat, pentru a ne menține în cea mai bună formă, ci și mediul de lucru. Dacă ai o afacere, un birou curat, reîmprospătat constant și bine organizat, îți poate propulsa organizația atât pe plan intern, cât și în ochii partenerilor sau clienților.
Un spațiu impecabil le va semnala atât angajaților cât și partenerilor angajamentul și profesionalismul în raport cu munca prestată
Un loc dezorganizat, plin de praf, cu un miros incert, prin care produsele de curățare trec doar sporadic, îți poate sabota dramatic afacerea, indiferent de eforturile depuse sau pasiunea pe care o dedici. La polul opus, un spațiu organizat și igienizat, în care toate suprafețele strălucesc, unul al cărui parfum te face să te gândești la o livadă de lămâi, la o briză tropicală, la primul pom înflorit sau un câmp de flori din Provence, îți va încuraja angajații și partenerii sau clienții să observe devotamentul și profesionalismul care stă la baza organizației.
Simțul olfactiv are un rol major în creșterea productivității și în menținerea focusului
Un spațiu curat și organizat este crucial. Pe lângă aceste aspecte, un dispenser care eliberează un parfum proaspăt cu note citrice, plasat într-un spațiu de birouri, poate îmbunătăți performanța cu 54%, conform unui studiu japonez. Simțul olfactiv are un rol crucial în menținerea focusului la muncă sau în procesul de studiu. Mirosurile au o răspândire largă, unele contribuie la creșterea performanței și sporirea agilității mentale, altele conferă o relaxare deplină.
Dacă vrei să observi efectele lor și să faci cea mai bună alegere, poți inspecta categoria vastă de odorizante de cameră de la Arli a căror selecție variată de dispensere este concepută pentru a se plia pe nevoile oricărui spațiu, iar în gama abundentă de uleiuri, găsești toate aromele care te ajută să sporești productivitatea la locul de muncă!
O curățare în profunzime și un spațiu organizat inteligent asigură cele mai bune rezultate
Angajații mulțumiți și fericiți pot face minuni la locul de muncă, iar primul pas prin care le redai motivația constă în asigurarea unui loc confortabil, curat și bine organizat. Fiecare birou, indiferent de numărul de angajați sau metri pătrați, trebuie să dețină un stoc generos de produse de curățenie și electronice de ultimă generație care asigură o curățare profundă și eficientă, precum un aspirator pentru praf și lichide sau unul de filtrare prin apă. Rezultatele impresionante pot fi greu de obținut în lipsa unor aspiratoare performante, ele vor ajuta și persoanele care se ocupă de curățenie și vor asigura cele mai bune rezultate în compania unor produse de calitate.
Curățenia este cardinală, dar nici organizarea eficientă nu poate scăpa din vedere. Un spațiu bine organizat, cu spații de depozitare inteligente va preveni apariția dezordinii și va asigura un mediu plăcut, aerisit și maximizat. O aranjare eficientă care economisește spațiul, alături de sporirea luminii naturale prin diverse artificii estetice, asigură un mediu propice dezvoltării celor mai bune idei.
Acestea fiind spuse, satisfacția angajaților care lucrează de la birou nu este acoperită doar de elementele de bază, ci și de asigurarea unui mediu de lucru reconfortant, igienizat și reîmprospătat în care pot da cel mai bun randament.
surse foto: Unsplash.com, Pexels.com