„Competiția de Grand Slam pariziană (de la Roland Garros – n.r.) și producătorul Renault și-au unit forțele pentru a scrie un nou capitol în istoria lor.
Începând cu turneul din 2022, care va avea loc în perioada 16 mai – 5 iunie, și pentru o durată inițială de cinci ani, Renault devine Premium Partner al Roland-Garros, unul dintre cele mai prestigioase evenimente sportive din lume”, a informat azi Grupul Renault, printr-un comunicat de presă.
„Renault și Roland-Garros împărtășesc aceeași intenție de a se comporta mereu mai responsabil, prin urmare, mobilitatea durabilă este esențială pentru ambele mărci. Renault își accelerează deja transformarea cu obiectivul de a deveni un brand complet electric în Europa până în 2030.
Acest angajament față de mobilitatea durabilă se reflectă în mod clar în flota de 100 de Megane E-Tech Electric pe care Renault a pus-o la dispoziția Open-ului francez, ca parte a parcului total care va număra 160 de vehicule”, se mai menţionează în documentul citat.

În timpul turneului, Renault va conta și pe un stand de 150 metri pătraţi, în interiorul complexului Roland-Garros, unde vizitatorii vor putea afla informații despre viitoarea gamă electrică și electrificată a mărcii și unde vor fi expuse: Renault Megane E-Tech Electric, Renault 5 Prototype și Noul Renault Austral, a cărui premieră mondială va avea loc chiar la Roland-Garros.
Din păcate – e un regret al nostru, local – alături de modelele de maşini electrice purtând emblema Renault nu va fi prezent şi modelul electric de la Dacia, micuţa citadină Spring.
sursa foto: Grupul Renault România