După trei zile de la startul oficial al competiţiei, caravana raliului Budapesta-Bamako a ajuns în oraşul marocan Marrakesh. Echipajele participante au avut deplina libertate să-şi aleagă ruta şi ritmul de deplasare până în Maroc.

Unii au traversat Mediterana luând feribotul de la Gubraltar, alţii au ales portul spaniol Algeciras. Toată lumea a ajuns, însă, cu bine, la Marrakech.

Acolo are loc regruparea şi, practic, de la Marrakech începe raliul propriu-zis. Asta pentru că de la Budapesta până în oraşul marocan numit, s-a mers în cea mai mare parte a traseului doar pe autostrăzi.

Capitol la care, trebuie spus, Marocul ne dă clasă. Ne dă, de fapt, şi la altele, dar n-are rost să detaliem aici.

După ce a dormit noaptea precedentă la Tanger, tot în Maroc, într-o casă de oaspeţi dintr-un cartier ce părea pustiu şi nu tocmai ademenitor pentru turişti, echipajul 158, din care fac parte şi cei doi jurnalişti români, din Târgu-Mureş, a ajuns şi el cu bine la Marrakech.

Un cartier al Tangerului nu foarte tentant pentru turişti

„N-am avut nicio problemă cu maşina pe drum. A funcţionat perfect. Sper aşa să funcţioneze şi de aici încolo, când o să ieşim de pe drumurile asfaltate şi vom rula pe macadam şi pe nisip”, ne-a spus unul dintre gazetari, Ovidiu Morar.

Daciile, în grafic

Şi cele două maşini Dacia care participă la raliu au ajuns cu bine în Maroc. E vorba de o Dacia Dokker, cu un echipaj austriac, şi de o veche camionetă Dacia papuc, model cu patru uşi şi tracţiune integrală, cu motorizare Renault 1,9 litri diesel, având la bord un echipaj, Dacsko Team, din Târgu-Mureş.

Nici cele două Dacii n-au avut probleme pe traseul de la Budapesta la Marrakech.

În continuare, caravana va urma traseul Erg Chicaga-Smara-Dakhla, după care va intra pe teritoriul Mauritaniei.

sursa foto: Nohai în Africa/Ovidiu Morar, Adrian Cătană, Călin Vancea

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here