In era digitala, publicitatea s-a metamorfozat in forme mai dinamice, mai creative si mai atractive pentru potentialii clienti. De la media traditionala la cea digitala, procesul de luare a deciziei va fi intotdeauna influentat de tacticile de promovare folosite de catre antreprenori. In acest fel au aparut platformele de publicitate AdWords, tehnologii care conduc reclama ta direct la publicul tinta, fara prea mare efort si cu rezultate garantate.

Nu mai este un secret faptul ca motorul de cautare Google este folosit de milioane de persoane zilnic. Tocmai din acest motiv, Google este terenul propice pentru dezvoltarea imaginii unei firme, online. Campaniile tale vor atinge doar publicul interesat de bunurile si serviciile tale, iar toate obiectivele de business vor fi indeplinite in timp record. In plus, platforma de publicitate platita vine la pachet cu nenumarate avantaje menite sa usureze viata antreprenorilor aflati la inceput de drum si nu numai.

Publicitate Adwords – ce este PPC si cum se calculeaza

Platforma de publicitate Google Ads aduce pe piata un nou concept, anume cel de PPC (Pay Per Click). In traducere, acest acronim face referire la metoda de plata folosita pentru a plati campaniile. Astfel, in momentul in care rulezi o reclama, vei fi nevoit sa platesti DOAR in momentul in care un utilizator ti-a accesat link-ul printr-un click. Avantajul principal este ca nu trebuie sa investesti o suma imensa de bani in activitatea de promovare si, indiferent de suma alocata, te vei bucura mai devreme sau mai tarziu de succes.

In stransa legatura cu plata reclamelor este scorul de calitate. Acesta reprezinta un numar format din scorurile primite pentru:

  • Relevanta reclamelor create;
  • Relevanta cuvintelor cheie setate in cadrul campaniei de promovare;
  • Experienta pe care utilizatorul o va trai pe site-ul tau, mai exact pe Landing Page.

Ultimul element se refera la partea de UX design. Se calculeaza in functie de pagina de destinatie a reclamei si urmareste mai multe aspecte:

  • Viteza de incarcare  a site-ului;
  • Informatiile relevante gasite pe pagina;
  • Cat de usor se poate naviga pe pagina;
  • Calitatea imaginilor, informatiilor etc.

Mediul digital fiind unul foarte competitiv, acest scor de calitate te poate ajuta in lupta cu toti competitorii tai. Intrucat toti ravnesc la primele pozitii din cautari, un scor aproape de valoarea maxima iti garanteaza acest privilegiu. De asemenea, un scor mare de calitate inseamna o plata pe click mai redusa.

Tehnicile de promovare Google Adwords se potrivesc pentru orice tip de firma, cu experienta sau nu, deoarece investitia in publicitate nu constituie un efort financiar greu de suportat. Cum functioneaza mecanismul? In momentul in care scorul tau de calitate este mai mare decat cel al competitorilor, primele pozitii din search iti sunt asigurate. Desi ceilalti au fost dispusi sa plateasca mai mult, scorul de calitate este cel care va face diferenta si te va propulsa in top.

Fortin Agency, expertii metodelor de publicitate Google Adwords

In ziua de azi, sa te promovezi in mediul online nu este deloc un lucru usor. Drumul catre succes este presarat cu provocari, insa in ajutorul tau vin expertii de Agentia FORTIN – agentie AdWords. Cu multa experienta si pasiune in digital, acestia iti pun la dispozitie un catalog bogat in servicii special concepute pentru business-ul tau. De la publicitate Google Adwords la social media, aici beneficiezi de un pachet complet de promovare online.

In concluzie, daca iti doresti un business prezent in online si care sa fie pe cele mai bune maini, cei de la fortin.agency sunt solutia. Cu zeci de campanii rulate la activ si locuri garantate in topul cautarilor, pregateste-te sa iti vezi toate obiectivele de marketing devenind realitate!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here