„Primarul Reșiței gândește cu o viteză mult prea mare decât cea cu care par a fi învățați funcționarii din Ministerul Transporturilor și de la Căile Ferate Române, aceștia cerând fotografii pentru a vedea și ei ce vrea să pună Popa (Ioan „Nelu” Popa, primarul din Reşiţa – n.r.) pe linie între orașul de pe Bârzava și Timișoara”, scriu colegii de la Express de Banat din Reşiţa.
„Am încheiat un protocol pentru realizarea a patru sau cinci obiective, două de cale ferată, Reșița – Timișoara, conexiunea cu aeroportul, modernizarea liniei și tram-train Berzovia – Oravița – Anina.
Aceste lucruri se vor face! Noi am făcut deja o adresă acum două săptămâni la Ministerul Transporturilor să ne prindă Master Planul de transport 2020- 2030 cu aceste două proiecte de cale ferată”, zicea primarul Reşiţei, citat de expressdebanat.ro.
Însă, discuţiile cu oficiali ai ministerului de resort de la Bucureşti au sfârşit prin a fi un dialog al surdului cu mutul, pentru că funcţionărimea de Transporturi habar nu avea despre ce vorbea edilul-şef al Reşiţei.
E o chestiune pe care, nu cu mulţi ani în urmă, o semnala şi omul de afaceri piteştean Gheorghe Badea („Pe la ministere nu ai, pur şi simplu, cu cine să discuţi. Numai incompetenţi şi habarnişti”), dar şi regretatul Constantin Stroe, părintele Daciei, care-şi dorea desfiinţarea Companiei de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale, tocmai din cauza celor incriminate azi de primarul din Reşiţa.
Despre peripeţiile celor de la municipalitatea din Reşiţa, pe la Ministerul Transporturilor, citiţi mai multe în articolul semnat de colegul Dani Suciu, accesând link-ul de mai jos: