Postul TV Digi24 arată uşa încă unui om de valoare: scriitorul Radu Paraschivescu

0
76

„După aproape cinci ani, “Pastila de limbă” și “Dă-te la o carte” ies din grila postului Digi 24. Fie-le amintirea pastelată.

Le mulțumesc tuturor celor care le-au urmărit și mi-au dat sugestii. Cavalereşte, conducerea m-a anunțat că edițiile filmate pentru martie, opt la număr, nu vor fi plătite.

Cu aceeași eleganţă, mi s-a propus să lucrez pro bono. Ca o fiară arghirofilă, am refuzat”, a scris, recent, pe pagina sa de socializare, scriitorul, omul de cultură şi jurnalistul Radu Paraschivescu.

Aflat în plină hemoragie acută de valori, postul TV Digi24, patronat de magnatul Zoltan Teszari (patronul grupului RCS-RDS, printre altele) pare că ţine morţiş să se despartă de orice voce critică la adresa Puterii.

Atâtea câte mai rămăseseră.

Înainte de Radu Paraschivescu, dintre oamenii buni de la Digi24 mai fuseseră concediaţi Dan Cristian Turturică şi întreaga conducere a site-ului televiziunii, realizatorul de emisiuni economice Tudor Muşat şi alţii.

Concluzia a pus-o foarte bine şi pe scurt colegul Dan Tăpălagă, de la site-ul www.g4media.ro.

„Teszari a sacrificat fără scrupule principala piedică în calea afacerilor sale: trustul de presă… cât timp a crezut că-i folosește pentru a-și potența afacerile mari, a acceptat o pierdere de câteva milioane de euro pe an pe care a privit-o ca pe o investiție.

În momentul în care investiția în presă s-a dovedit însă o pierdere pe termen lung, a omorât-o în doi timpi și trei mișcări. Digi24, așa cum arată acum, nu mai este televiziune de știri, ci încă un organ de propagandă în slujba puterii”.

sursa foto: Facebook/Radu Paraschivescu

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here