În data de 22 mai, se inaugurau cu fast lucrările la primul tronson al drumului expres Piteşti-Craiova, mai precis capătul dinspre Craiova spre Balş.

Cu prilejul inaugurării, ministrul de resort, Răzvan Cuc, declara că e posibil ca pe şantier să se muncească chiar 24 de ore din 24.

„Pentru că este necesar să venim şi cu măsuri suplimentare în acest contract s-au prins costuri de accelerare.

Noi ne dorim ca aceşti constructori să vină şi să ne consume banii pentru că ei pot lucra 24 de ore non-stop şi în acest sens se vor suplimenta fondurile din contract tocmai pentru a finaliza mult mai rapid aceste obiective”, zicea ministrul Cuc.

A fost vorba doar de o butaforie, după cum am arătat chiar a doua zi, atunci când utilajele aduse acolo pentru a fi imortalizate cu prilejul tăierii panglicii inaugurale, au dispărut cu totul.

Ieri, însă, însuşi şeful de la Ford Craiova, Ian Pearson, s-a convins pe viu câtă valoare au promisiunile celor de la guvernare, după ce s-a decis să viziteze personal „şantierul” primului tronson al drumului expres Piteşti-Craiova.

Concret, dl Pearson n-a găsit pe acel şantier decât patru-cinci utilaje adăstând, praf şi noroi.

Singura urmă a faptului că acolo au început nişte lucrări sunt cele vreo 10 borduri, montate în ziua inaugurării. În rest, nu s-a lucrat nimic.

Constructorul care şi-a adjudecat licitaţia pentru tronsonul respectiv de drum este compania italiană Tirrena Scavi.

sursa foto: Ian Pearson/Facebook

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here