Azi a apărut, deocamdată în mediul online, o revistă inedită, gândită să marcheze aşa cum se cuvine un deceniu de la apariţiei navei-amiral a industriei auto româneşti, SUV-ul Dacia Duster.
Revista e o iniţiativă a publicistului şi scriitorului Nicolae Badiu, cel care, mai înainte de a fi om de presă, a fost primul purtător de cuvânt al uzinei de la Mioveni şi cel care a organizat acolo primul birou de presă profesionist din România de după ’89.
Aşa că, o revistă despre un model Dacia n-o putea concepe şi realiza altcineva decât dl Badiu. Şi a făcut-o.
Într-atât de bine încât, după ce-am văzut-o, online, am lăsat orice altă preocupare la o parte, ca s-o citesc din scoarţă în scoarţă.
Dacă m-ar chema Nicolae Badiu, aş pune revista asta la loc de cinste între realizările mele publicistice.

Cum, însă, nu mă cheamă Badiu, ci doar Simion, mă declar mulţumit de faptul că două dintre cele 52 de pagini ale revistei sunt ocupate cu un reportaj scris de mine, despre Dacia Duster pe piaţa şi în vieţile nordicilor.
Dac-o mai fi vreodată să-mi mai trimit CV-ul pe undeva, o să adaug acolo, cu mândrie, că am contribuit şi eu, cu un text, la această apariţie editorială.
Puteţi citi revista online aici:
https://www.yumpu.com/ro/document/read/65098123/argesmotors