Mâine, la margea Bucureştiului, se va mai da în folosinţă o bucăţică de autostradă, lungă de numai 6,5 km, situată între centura Capitalei şi şoseaua Petricani.

Aceasta după ce, în urmă cu 2-3 zile, mai fusese inaugurat un alt (mini) tronson, de 13,7 km din autostrada Transilvania, care leagă între ele orăşelele Ungheni, din apropierea Târgu-Mureşului, şi Iernut.

În total, anul acesta au fost daţi în folosinţă numai 20,2 km de autostradă. Ceva mai puţin prost decât în 2017, atunci când au fost inauguraţi numai 15,4 km de autostradă, potrivit informaţiilor furnizate de Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere CNAIR.

Însă clar mai bine  – dacă se poate spune aşa – decât în 2016, an în care s-au inaugurat 0 (zero) km de autostradă.

Autostrada Piteşti-Sibiu, „prioritatea zero”, a rămas tot zero

Per total, actuala guvernare PSD-ALDE-UDMR a reuşit „performanţa” de a inaugura, din 2016 încoace, de când e la Putere, numai 35,6 km de autostradă.

Şi a mai reuşit, de asemenea, performanţa de a nu fi în stare să demareze nici azi lucrările la autostrada Piteşti-Sibiu, despre care vestitul „Program de Guvernare” a PSD scrie că e „prioritate zero”. Zero şi este.

Practic, în ceea ce priveşte construcţia de autostrăzi, cu numai 800 km de drumuri rapide, România anului 2018 a ajuns din urmă Polonia…anului 2008.

Imaginea este de la tăierea panglicii peticului de autostradă Ungheni-Iernut, din judeţul Mureş.

sursa foto: ziarul Punctul Târgu-Mureş

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here