Unii dintre comercianţii care şi-au obişnuit deja clienţii cu reduceri substanţiale în cadrul campaniilor numite Black Friday (vinerea neagră – n.r.) au dat deja startul campaniilor promoţionale.
Printre aceştia, comerciantul de produse electronice şi electrotehnice Flanco, dar şi librăria „Libris” sau evoMag.
Cei mai simpatici ni s-au părut cei de la Altex, un alt mare comerciant (inclusiv online) de electrotehnice, electronice şi electrocasnice.
Altex şi-a denumit campania Blec Fraidei, alegând să românizeze termenul englezesc şi încercând să atragă noi clienţi prin acest subterfugiu. Iar sloganul ales de Blec Fraidei 2018, „reduceri de stă mâţa-n coadă”, pare a fi nu doar unul amuzant, ci şi bine ales.
Finalmente, însă, şi în cazul Altex, dar şi al celorlalţi comercianţi, preţurile vor decide dacă mâţa cu pricina chiar va sta în coadă sau nu.