Despre oameni ca inginerul Viorel Păceşilă, de obicei presa nu scrie niciodată nimic. Spre ruşinea noastră. Dumnealui nu taie panglici inaugurale nicăieri şi nici nu dă startul Raliului Argeşului, în faţa camerelor de luat vederi ale televiziunilor. Oamenii asemeni dumnealui sunt cei care muncesc în anonimat, dar din mâinile cărora ies lucruri cu care ne mândrim cu toţii.

Dl Păceşilă, ca orice muscelean care se respectă, a lucrat ani de zile la fosta uzină ARO Câmpulung, unde s-a ocupat de ceea ce înseamnă Calitate. S-a străduit, în anii aceia grei pentru industria auto românească, să facă tot ce se putea face pentru ca maşinile ARO să reziste pe piaţă. N-a fost să fie, şi nu din culpa sa.

Ca dovadă a faptului că a fost şi este un specialist stă faptul că, după falimentul ARO, a fost „recuperat” rapid de Dacia. La uzina din Mioveni, inginerul Păceşilă munceşte cu aceeaşi pasiune şi dedicare cum a făcut-o şi la ARO. Dacă sunteţi printre cei ce conduc un Logan, un Sandero sau un Duster, gândiţi-vă că maşina dumneavoastră a ieşit din mâinile unor specialişti de nădejde, pe cât de pricepuţi, pe atât de modeşti, de genul dlui Viorel Păceşilă.

Profităm de faptul că azi e ziua dumnealui de naştere şi, ca un cititor avizat de presă ce este, îi transmitem ani mulţi, frumoşi, fructuoşi şi fericiţi, alături de toţi cei dragi.

sursa foto: Facebook/Viorel Păceşilă

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here