Azi, o parte dintre clienţii din România ai cunoscutei bănci olandeze ING a avut surpriza să observe – cine a observat – că aceleaşi tranzacţii le-au fost operate de două ori, în loc de o singură dată.
Banca a reacţionat imediat, printr-o postare pe un cont de socializare.
„O parte dintre clienții ING au putut vedea astăzi tranzacții dublate în extrasul lor de cont. Cauza vine dintr-o eroare operatională, in care unele fisiere de plată decontate astăzi au fost procesate de două ori.
Eroarea nu a afectat în niciun fel alte servicii si sisteme ING. Lucrăm cu prioritate la remedierea incidentului si vă asigurăm că toate erorile vor fi corectate pâna la finalul zilei.
Ne pare sincer rău pentru neplăcerile create şi vrem să ştiţi că suntem la curent cu toate sesizările voastre”, au scris cei de la ING Bank.
Aşadar, nu trebuie să faceţi nimic pentru a vă recupera banii, pentru că se ocupă banca de returnarea banilor respectivi. Trebuie doar să verificaţi dacă într-adevăr sumele v-au fost virate la loc în cont.