Hypermaketurile se joacă cu buzunarele clienţilor

Date:

Share post:

Se pare că o nouă metodă de a marilor lanţuri de magazine, prin care acestea „ard” buzunarele clienţilor este din ce în ce mai populară.

Mulţi oameni se plâng că, pentru un produs, un preţ este afişat la casă şi altul arată bonul de la casa de marcat.

Aşa i s-a întâmplat şi unui argeşean care, aflat la cumpărături, mai precis la hypermarketul Auchan din Bradu, a dorit să achiziţioneze un anumit produs. Dacă la raft preţul era accesibil, când a ajuns în faţa caselor de marcat, acesta s-a scumpit brusc.

Omul, contrariat, a chemat şeful de raion. Tras la răspundere, angajatul i-a explicat că noul preţ, deja schimbat în sistem, nu a fost introdus încă şi la raft.

Această „poezie” este din ce în ce mai folosită în magazinele mari şi nu numai pentru a stoarce de bani clienţii.

Sursa foto: facebook – Bengila Octavian

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

spot_imgspot_img

Citeşte
ŞI

Laptele: prieten sau dușman? De ce să nu excluzi lactatele din alimentația ta

Laptele și produsele lactate fac parte din alimentația multor...

Gheorghe Zamfir, în concert vineri seară, în Piața Primăriei din Pitești

Maestrul naiului Gheorghe Zamfir va concerta vineri seară, de...

Ion Mînzînă: Dezvoltăm infrastructura rutieră din Mioveni (galerie foto)

Pentru Ion Mînzînă, președinte al Consiliului Județean Argeș și...

Accident rutier grav la Mozăceni, în sudul județului Argeș

Un accident rutier grav a avut loc în această...

Cod galben de ploi și descărcări electrice în jumătatea vestică a țării. Vizat e și județul Argeș

Administrația Națională de Meteorologie (ANM) a emis azi o...