Se pare că o nouă metodă de a marilor lanţuri de magazine, prin care acestea „ard” buzunarele clienţilor este din ce în ce mai populară.

Mulţi oameni se plâng că, pentru un produs, un preţ este afişat la casă şi altul arată bonul de la casa de marcat.

Aşa i s-a întâmplat şi unui argeşean care, aflat la cumpărături, mai precis la hypermarketul Auchan din Bradu, a dorit să achiziţioneze un anumit produs. Dacă la raft preţul era accesibil, când a ajuns în faţa caselor de marcat, acesta s-a scumpit brusc.

Omul, contrariat, a chemat şeful de raion. Tras la răspundere, angajatul i-a explicat că noul preţ, deja schimbat în sistem, nu a fost introdus încă şi la raft.

Această „poezie” este din ce în ce mai folosită în magazinele mari şi nu numai pentru a stoarce de bani clienţii.

Sursa foto: facebook – Bengila Octavian

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here