Grupul Renault, noi tehnologii de fabricare a bateriilor electrice auto, care reduc costurile acestora cu 20%

Date:

Share post:

Ampere, o companie a grupului Renault, anunță introducerea a noi tehnologii de fabricare a bateriilor electrice pentru mașini.

Acestea vor reduce costurile bateriilor cu 20%, se menționează într-un comunicat de presă.

”Ampere, specialistul european în vehicule electrice inteligente, anunță extinderea ofertei sale de baterii, prin integrarea tehnologiei LFP (Litiu Fier Fosfat) alături de bateriile NMC (Nichel Mangan Cobalt), utilizată în prezent de Grupul Renault.

Această decizie este un răspuns eficient și inovator la volatilitatea pieței și la evoluția tehnologiilor.

Ampere a lucrat îndeaproape cu furnizorii săi LG Energy Solution și CATL pentru a pune bazele, pe continentul european, unui lanț valoric integrat, ce va asigura o competitivitate crescută a tehnologiei LFP pentru vehiculele sale fabricate în Europa.

Acești doi parteneri vor furniza Ampere baterii LFP ce vor echipa mai multe modele din gamele Renault și Alpine și vor acoperi nevoile de baterii cu această tehnologie până în 2030”, a transmis Grupul Renault.

CITIȚI ȘI: Noul Renault Scenic E-Tech electric, Maşina Anului 2024 la Salonul Auto de la Geneva

Scopul primordial, reducerea costurilor bateriilor electrice auto

”În același timp, echipele Ampere au dezvoltat alături de LG Energy Solution tehnologia Cell-to-Pack. Această inovație majoră, o premieră mondială pentru bateriile de tip „pouch”, face posibilă creșterea autonomiei vehiculelor echipate cu chimie LFP prin integrarea mai multor celule și, prin urmare, prin creșterea energiei la bord, într-un spațiu dat. Tehnologia Cell-to-Pack contribuie, de asemenea, la reducerea costurilor bateriilor.

Integrarea tehnologiilor LFP și Cell-to-Pack va permite companiei Ampere să scadă costul bateriilor pe vehiculele sale cu aproximativ 20%, începând cu anul 2026.

Cu patru parteneri lider în domeniul bateriilor, Ampere accelerează într-un mediu în continuă evoluție și demonstrează eficacitatea abordării sale deschise, alături de cei mai buni în domeniul lor:

  • AESC Envision situat în centrul ElectriCity în Douai (Franța), pentru bateriile NMC
  • CATL pentru tehnologia LFP, la uzina sa din Ungaria
  • LGES aflat în fabrica sa din Polonia, pentru cele două tehnologii : NMC și LFP
  • Verkor pentru tehnologia NMC, din giga-uzina sa aflată în Dunkerque (Franța) 

Bateriile sunt asamblate la Ampere ElectriCity (Hauts-de-France), în atelierul de baterii al fabricii Douai”, se mai arată în documentul citat.

sursa foto: Grupul Renault

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

spot_imgspot_img

Citeşte
ŞI

Un veteran japonez la FC Argeș: Takayuki Seto (38 de ani)

FC Argeș a anunțat aseară legitimarea mijlocașului japonez de...

Trafic rutier deviat, pentru montarea de grinzi la autostrada Pitești-Curtea de Argeș

Din cauza lucrărilor la autostrada Pitești-Curtea de Argeș, traficul...

6 metode inedite prin care-ți poți dezvolta inteligența emoțională

Creșterea inteligenței emoționale nu este doar un avantaj competitiv,...