„Cu sprijinul Consiliului de Administrație, Renault Group a evidențiat, în cadrul Adunării Generale Anuale de vineri, 23 aprilie 2021, harta politicii sale de CSR (responsabilitate socială corporativă – n.r.)) și rolul pe care îl va juca în strategia Renaulution„, se arată într-un comunicat de presă al grupului.
Despre noul plan strategic al Grupului Renault, intitulat Renaulution (o invenţie lexicală rezultată din combinarea cuvintelor Renault şi revolution), preşedintele-director general al Grupului, Luca de Meo, a vorbit pentru prima dată la jumătatea lunii ianuarie a acestui an.
A fost exact prilejul cu care şeful mărcilor Dacia şi Lada, Denis Le Vot, a prezentat pentru prima dată conceptul Dacia Bigster, care a făcut să curgă valuri de cerneală în presa europeană.
„O politică ambițioasă, bazată pe lansarea unor mecanisme noi, va ajuta Grupul să realizeze strategia de transformare și să atingă obiectivele de performanță.
Politica se bazează pe trei piloni majori care sunt integrați profund în afacerea companiei: tranziția ecologică, siguranța clienților pe drum și a angajaților la locul de muncă și incluziunea prin îmbunătățirea ratei de angajare și creșterea numărului de femei ca forță de muncă”, se mai arată în documentul citat.
Gigantul francez pune mare accent, în viitor, pe reducera poluării, propunându-şi, printre altele, să reducă amprenta de carbon cu 30% până în 2030, axându-se pe şase componente: oţel, aluminiu, polimeri, electronice, anvelope şi sticlă.
„În ce priveşte fabricaţia, grupul Renault îşi propune reducerea emisiilor poluante cu 50% la nivel mondial, în comparaţie cu anul 2019”, se menţionează în comunicatul de presă citat.
sursa foto: Groupe Renault