„Cu o experiență de 122 de ani în construcția de automobile în întreaga lume, Groupe Renault, prezentă  în România, din anul 1999, lansează în premieră platforma de consultanță și cursuri cu tematică specifică industriei auto: Renault Business Academy (www.rba.digital).

Serviciile se adresează cu precădere companiilor furnizori care activează în domeniul auto, atât în țară, cât și la internațional (regiunea Europei de Est)”, a informat azi Grupul Renault România, printr-un comunicat de presă.

„Orice companie care își propune să îmbunătățească performanța de business, poate accesa în format online, oferta de cursuri specializate în ceea ce privește fabricația și producția de vehicule. Totodată, platforma asigură servicii de consultanță în business prin modulele de: management al calității, management de proiect. 

Cursurile sunt ținute de către experți ai companiei care au dobândit expertiză (adică pricepere – n.r.) si cunoștințe solide atât în România, cât și de-a lungul unor parcursuri de specializare la nivelul Grupului. 

Renault Business Academy este gândită ca o experiență de tipul “Business to Business” și își va adapta în permanență tipurile de cursuri, în funcție de evoluția tehnologiilor folosite în construcția de automobile. Totodată, contribuie la demersurile la nivel de industrie auto, de a crește integrarea locală în România. 

Cei interesați să acceseze de la distanță aceste cursuri, pot afla mai multe informații direct de pe site-ul dedicat (contact: renault.business-academy@renault.com)„, se mai arată în comunicatul de presă al Grupului Renault România.

sursa foto: Renault Business Academy

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here