Grupul CEZ și-a schimbat părul: s-a ”rebrănduit” Evryo

Date:

Share post:

De ieri, grupul CEZ, principalul distribuitor de electricitate din regiunea Oltenia, și-a schimbat numele în Evryo.

Anunțul a fost făcut de companie, printr-un comunicat de presă. Activele deținute în România de grupul ceh CEZ au fost cumpărate de concernul australian Macquarie Infrastructure and Real Assets (MIRA). Achiziția a fost finalizată în aprilie 2021.

Actualul grup Evryo, fostul CEZ, e compus din mai multe companii din domeniul energiei: Distribuție Energie Oltenia, Ovidiu Development, Tomis Team, MW Team Invest, TMK Hydroenergy Power și Evryo Power.

Din punct de vedere al cetățeanului, simplu consumator de electricitate, probabil că această ”rebrănduire” nu va însemna nimic. Nici la deal, nici la vale. Vom plăti, aproape sigur, facturi la fel de umflate și vom beneficia de aceleași servicii pentru care cei de la CEZ sunt renumiți.

CITIȚI ȘI: Potlogării la facturile de curent electric: compania CEZ Vânzare, amendată de ANRE cu 200.000 de lei

Declarații sforăitoare, care nu spun, practic, nimic

Amuzante sunt însă declarațiile șefilor CEZ/Evryo din comunicatul de presă citat. Merită să faceți un efort să le citiți. Fie și numai pentru a constata culmile pe care a ajuns limbajul de lemn (sau de plastic poleit) corporatist din zilele noastre.

“Suntem mândri să facem parte dintr-o industrie atât de activă și să contribuim la evoluția accelerată a acesteia către un viitor verde, în beneficiul tuturor oamenilor… Stăpânim forța creatoare a tehnologiei, o forță care schimbă acum lumea. Și credem că, dincolo de posibilitățile infinite ale tehnologiei, cea mai importantă formă de energie este energia oamenilor. De aceea, împreună, companiile din grupul Evryo creează energie pentru bine. Pentru binele tuturor”.

CITIȚI ȘI: CEZ se joacă de-a „intervenţiile”. Pene de curent repetate, în aproape tot Piteştiul

Vorbele de mai sus aparțin unui domn pe nume Ondrej Safar (foto), șeful cel mare al firmei. Și mai adânc le zice o doamnă, Angelica Barbu, având funcția de Chief People and Brand Officer (traduceți singuri, dacă puteți).

”Contextul zilelor noastre este marcat de schimbări rapide, continue. Azi trăim noi înșine o schimbare. Noul nostru nume exprimă realitatea de a fi un jucător important în producția de energie verde, cât și misiunea noastră de a lucra în beneficiul tuturor oamenilor: colegi, comunități, întreaga țară. Avem atât obiective clare de sustenabilitate și un target de zero emisii pentru anul 2040, cât și planuri concrete prin care acestea vor deveni realitate. Rămânem alături de oameni, de fiecare dintre ei și continuăm toate proiectele noastre”.

Ați înțeles, da?

sursa foto: Facebok/Ondrej Safar

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

spot_imgspot_img

Citeşte
ŞI

FC Muscelul Câmpulung, conducere tehnică nouă: Marian Rada, director sportiv, Marius Bratu, antrenor

Muscelul Câmpulung are de azi un director sportiv, pe...

Cum să prepari un tiramisu sănătos? Secretul stă în ingredientele bio

Tiramisu este unul dintre cele mai iubite deserturi, apreciat...

Provocările pe care le întâlnești în domeniul pariurilor și cum le poți evita

Pariurile sportive îți oferă o modalitate nouă de a...

Elisabeta Turcu, spectacol de gală, la Casa Sindicatelor din Pitești, la 50 de ani de activitate artistică

Elisabeta Turcu, solistă emblematică a folclorului argeșean, va susține...

Ajutoare de la Guvern pentru 6.500 de persoane afectate de inundații

Prim-ministrul Marcel Ciolacu a anunțat că Guvernul va aloca...

52 de pompieri din Argeș, în sprijinul populației afectate de inundații în județul Galați

52 de pompieri de la aproape toate subunitățile ISU...

FC Argeș, victorie cu mari emoții azi, cu Concordia Chiajna: 3-2, după ce în minutul 80 era 3-0

FC Argeș a învins pe Concordia Chiajna cu mari...