În prag de Black Friday, cea mai mare campanie anuală de discounturi oferită de retaileri în cursul lunii noiembrie, FAN Courier anunță că a crescut capacitatea de a sorta automat la peste 2,2 milioane de colete pe zi. Compania, care anticipează pentru această ediție o creștere a volumelor de livrări cu peste 20% față de aceeași perioadă a anului trecut, a început pregătirile din vară, cu scopul de a eficientiza și mai mult livrările și de a reduce timpul de așteptare pentru clientul final. Pentru fluidizarea activității în timpul campaniei de discounturi, compania de curierat a făcut investiții semnificative în soluțiile de livrare la punct fix – rețeaua FANbox și Collect Point -, în automatizarea și tehnologizarea fluxurilor – instalând o nouă bandă de sortare automată cu o capacitate de peste 30.000 de colete/oră în HUB-ul din Ștefăneștii de Jos -, dar și în flotă și echipele de curieri.
Înainte de începerea campaniei de reduceri, FAN Courier a completat echipele astfel că acum operează cu peste 9.000 de angajați, a crescut capacitatea de sortare automată și procesare a coletelor, cu ajutorul benzilor de sortare, a extins rețeaua de livrare la punct fix până la aproximativ 5.500 de locații din care mai mult de jumătate reprezintă lockerele FANbox. În pregătirea celei mai mari campanii de discount, compania a accelerat dezvoltarea rețelei de lockere, printr-o investiție suplimentară de 5 milioane de euro. FANbox reprezintă una dintre cele mai mari investiții asumate de companie în ultimii ani și unul dintre atuurile pe care mizează pentru livrări rapide și eficiente.
„Deși piața locală de e-commerce a început anul cu un ritm mai temperat, pe fondul unei prudențe accentuate din partea consumatorilor, în a doua parte a anului vedem o revenire a apetitului pentru cumpărături online. De aceea, ne așteptăm la un Black Friday intens, cu un volum de livrări mai mare cu peste 20% față de aceeași perioada a anului trecut, iar estimările noastre, deși par prudente, se bazează pe discuțiile concrete pe care le avem de luni de zile cu partenerii noștri din retail. În fiecare an, începem pregătirea pentru această perioadă din vară, pentru a putea ajusta procesele logistice și a susține campaniile comerciale de amploare. În ultimii ani, se vede o schimbare clară în comportamentul clienților, care aleg tot mai des livrările ‘out of home‘, pentru flexibilitate și confort, de aceea am investit constant în rețeaua de lockere FANbox. O parte semnificativă din investițiile noastre au mers în automatizări și tehnologizare, dar și în flotă și în recrutarea și formarea curierilor. Am deschis noi HUB-uri si am tehnologizat și automatizat altele, pentru eficientizarea fluxurilor. De exemplu, noul centru de la Bacău și o bandă de sortare de ultimă generație la Ștefănești ne asigură o capacitate operațională crescută și un timp de procesare mai scurt. Suntem pregătiți să facem față cu succes campaniei de Black Friday, a declarat Adrian Mihai, CEO și cofondator FAN Courier.

