După ce o lungă perioadă de timp, condiţiile de lucru cu publicul ale Serviciului de Evidenţă a Persoanei din Piteşti au fost cu mult sub cerinţele minime, de azi încolo lucrurile se schimbă radical.

Serviciul pentru Evidența Persoanelor începând de azi, în noul sediu situat în str. Victoriei nr.42, într-un local nou amenajat, în care începe să se vadă şi un pic de respect pentru cetăţeni.

Noul sediu dispune de șase ghişee moderne destinate primirii documentelor, un ghişeu pentru informaţii și eliberări documente şi o sală de așteptare.

„Pentru a veni în sprijinul cetățenilor, timpul de lucru cu publicul la ghișee pentru depunerea documentelor necesare eliberării actelor de identitate nu va avea pauze și va fi următorul:

• luni, marți, miercuri 8:30 – 14:30;
• joi 8:30 – 17:00;
• vineri 8:30 -12:30.
De asemenea, în ideea eficientizării activității, a fost instalat Sistemul Electronic de Dirijare și Ordonare – SEDO (sistem electronic cu bonuri de ordine)”, a informat Primăria Piteşti.

Asta înseamnă că va fi şi la Piteşti cum e în alte oraşe din ţară: iei bon de ordine, aştepţi liniştit în sala de aşteptare – nu afară, în frig, ploaie etc – şi te prezinţi la ghişeu când e afişat numărul de ordine respectiv.

sursa foto: Primăria Piteşti

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here