În contextul măsurilor de prevenire a răspândirii COVID-19, ENGIE Romania a luat decizia de a suspenda temporar, în perioada 16-31 martie, activitatea din centrele de relații cu clienții din Câmpulung și Curtea de Argeș, centre în care numărul de angajați este redus și în care nu pot fi asigurate condițiile de proximitate recomandate de autoritățile de resort în această perioadă.

Clienții din Câmpulung și Curtea de Argeș au posibilitatea de a realiza diverse tipuri de operațiuni online prin intermediul formularului de contact de pe site-ul engie.ro, https://www.engie.ro/contact/  și al aplicației engiemobile, disponibilă în Google Play si App Store, cât și prin intermediul serviciului național de call-center disponibil la numărul 021.9366.

Tipurile de operațiuni pe care clienții ENGIE Romania le pot realiza online:

  • Vizualizarea detaliilor despre factură și consum;
  • Plata online;
  • Transmiterea index-ului lunar (alternativ, se poate transmite și la numărul de telefon 0800 800 200 pe baza codului de autocitire, regăsit pe factura de gaze naturale);
  • Activarea facturii electronice;
  • Încheierea unui contract de energie electrică, gaze naturale și servicii tehnice;
  • Schimbarea titularului de contract.

La nivelul ENGIE Romania a fost constituit un comitet de coordonare care urmărește îndeaproape situația și ia măsurile de prevenție care se impun atât pentru angajați, cât și pentru clienți.

Biroul de presă al ENGIE România

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here