„În perioada iulie-august 2019, producţia uzinei Dacia de la Mioveni a fost de 36.404 vehicule.

Aceasta înseamnă o creştere de 1,2% comparativ cu perioada similară din 2018″, a informat azi ACAROM (Asociaţia Constructorilor de Automobile din România).

„Pe primele 8 luni din 2019, nivelul producţiei de vehicule la uzina de la Mioveni a atins valoarea de 228.180 unităţi, în creştere cu 7,7% faţă de perioada similara din 2018”.

Până aici, e bine. Dacă ne uităm însă pe cifrele de producţie pe primele opt luni ale anului în curs şi le raportăm la cifrele corespunzătoare primelor opt luni din 2018, problemele ies la iveală.

Dacia Duster = 173.508 unităţ (+24.6 % comparativ cu primele 8 luni din 2018)
Dacia Sandero = 21.527 (-32 % comparativ cu primele 8 luni din 2018)
Dacia Logan = 21.416 (-3.6 % comparativ cu primele 8 luni din 2018)
Dacia Logan MCV = 11.729 (-18.5 % comparativ cu primele 8 luni din 2018)

Din cifrele de mai sus reiese că singurul model care trage Dacia înainte a rămas SUV-ul Duster.

Logan şi Sandero au, însă, un recul puternic, ceea ce denotă faptul că e nevoie de o nouă generaţie a acestor modele. Sau, de ce nu, de modele noi.

Foarte probabil, cei de la Renault ştiu asta şi, la fel de probabil, lucrează la aşa ceva.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here