„Vânzările mondiale ale Renault Group au crescut cu 18,7 % în primul semestru din 2021 față de perioada similară a anului 2020”, a anunţat grupul francez azi, printr-un comunicat de presă. Aportul adus de marca românească Dacia rămâne în continuare unul consistent în economia grupului Renault: „Marca Dacia a înregistrat o creștere de 24,5 % în urma reînnoirii gamei sale de modele. Noul Sandero rămâne cel mai vândut vehicul către clienții persoane fizice din Europa”, se mai menţionează în comunicatul de presă citat.
Practic, Dacia rămâne unul dintre motoarele creşterii vânzărilor întregului grup Renault pe diferitele pieţe ale lumii. Cifrele sunt bune şi pentru marca rusească Lada, care şi ea aparţine de Renault, dar trebuie ţinut cont de faptul că, exceptând piaţa rusească şi cele ale fostelor republici sovietice, Lada e, practic, absentă.
Vânzările Lada au crescut cu 41% pe pieţele unde e prezentă şi deţine aproape un sfert, cotă de piaţă în Federaţia Rusă, ceea ce reprezintă cifre foarte bune.
Revenind la Dacia, perspectivele sunt foarte bune, ţinând cont că încă nu au debutat vânzările la modelul electric Spring, iar noul model cu 7 locuri (Dacia Grand Duster sau Bigster) urmează să fie prezentat.
În imaginea de sus, Dacia Sandero (aici, în versiune Stepway), cel mai bine vândut vehicul al grupului Renault în Europa, către clienţi persoane fizice.
sursa foto: Dacia Groupe Renault