Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, a anunţat azi că a decis rezilierea contractului cu antreprenorii care trebuia să efecteze lucrările de modernizare ale DN 73 Piteşti-Braşov.

„…acum, știind că vom veni în județ, s-a apucat, a săpat patru casete și a început să scoată bordurile… Special am venit de la ora 8, să mă duc să văd, să mă conving, dacă au înțeles ce li s-a transmis de către reprezentanții companiei. Până acum am reziliat trei contracte și, cu siguranță, nu ne vom opri aici. Deci acolo unde văd că sunt obiective care trenează de ani de zile, și constructorul vine tot timpul cu scuze… nu mai tolerăm scuze”, a declarat ministrul Cuc pentru agenţia Rador.

„Oficialul de la Transporturi i-a cerut directorului CNAIR, Narcis Neaga, să rezilieze contractul de modernizare a celor 103 kilometri dintre Pitești și Brașov şi a solicitat continuarea lucrărilor prin Regionala de Drumuri şi Poduri Braşov, pe porţiunile care au fost deja decopertate.

Contractul pentru modernizarea DN 73 Braşov – Piteşti a fost semnat în anul 2011, însă lucrările au început abia în mai 2014.

Valoarea totală a proiectului, pentru care s-a obţinut o finanţare nerambursabilă europeană, este de 275,86 milioane de lei. Deoarece lucrările au fost tărăgănate, proiectul a fost fazat, finanţarea fiind acum asigurată prin Programul Operaţional Infrastructura Mare 2014 – 2020.

Stadiul lucrărilor la 5 ani de la începerea lucrărilor este de 42%, potrivit Companiei de Administrare a Infrastructurii”, au informat cei de la G4Media.

Constructorul care trebuia să efectueze lucrarea este asocierea dintre companiile române, belgiene şi spaniole Azvi SA, Straco Grup SRL, Piomar Development SRL şiTractebel.

Dacă, de bine, de rău, şoseaua Piteşti-Câmpulung a fost adusă într-o stare corespunzătoare, porţiunea dintre Braşov şi Câmpulung a acestui drum e într-o stare deplorabilă, iar lucrările bat pasul pe loc de ani de zile.

sursa foto: Muntenia News

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here