Orice afacere are nevoie de promovare, fiindca doar in felul acesta se poate obtine un numar mare de clienti. Chiar daca, in prezent, majoritatea firmelor pun accentul pe marketing-ul online, mai exista cateva tehnici offline care pot da roade. 

In cazul in care nu ai un magazin online, ci doar unul fizic sau daca esti o persoana clasica, ce adora vechile metode eficiente de promovare, atunci trebuie sa faci tot posibilul sa le pui in practica. Citeste in continuare articolul, pentru a afla cum poti sa iti faci cunoscuta afacerea, fara ajutorul marketing-ului online.  

Iată câteva metode de promovare a afacerilor în spaţiul offline

  • Prin viu grai

Chiar daca marketingul online a acaparat piata publicitara din lume, trebuie sa stii ca inca se practica metoda de obtinere a clientilor din vorba in vorba. Astfel, daca un consumator este multumit de serviciile sau de produsele pe care le oferi, atunci cu siguranta acesta te va recomanda si altor persoane care au nevoie de tine. Prin urmare, fa tot posibilul sa multumesti fiecare client in parte, astfel incat sa ai parte de mult succes. 

  • Flyere

Foarte putine firme mai apeleaza la ajutorul flyerelor impartite la gurile de metrou sau in statiile de autobuz. Cu toate acestea, trebuie sa stii ca si acest tip de promovare trebuie sa fie luat in calcul, pentru a spori sansele de obtinere a succesului intr-un timp scurt. Nu se stie niciodata cum o persoana care primeste pliantul chiar are nevoie de tine si de ceea ce oferi prin intermediul firmei. 

  • Panou publicitar

Ce spui de un panou publicitar Unipol de la PentaMedia, care sa fie amplasat pe autostrada Bucuresti – Constanta? Acesta are dimensiuni foarte mari si poate avea un impact urias asupra oamenilor. Trebuie sa iei in considerare amplasarea acestuia intr-o locatie cu mult trafic, caci acest lucru poate contribui substantial la cresterea notorietatii firmei intr-un timp relativ scurt. 

  • Oferirea unor produse gratis

Daca vinzi produse, atunci poti apela la impartirea gratuita a acestora pentru testarea lor de catre diferiti potentiali consumatori. Poti oferi ori mostre, ori produsele propriu-zise, astfel incat oamenii sa le incerce si sa genereze un feedback cu privire la acestea. A fost dovedit faptul ca foarte multe persoane au devenit clienti fideli pentru anumite firme prin intermediul acestei tehnici de promovare. 

  • Evenimente

Poti organiza un eveniment prin care sa-ti promovezi firma. Foarte multe brand-uri apeleaza la aceasta tehnica de marketing, fiindca strange la un loc un numar important de persoane, carora le poate fi transmisa aceeasi informatie. Prin urmare, daca ai un buget destul de mare la dispozitie si iti doresti ca firma ta sa aiba notorietate, atunci este bine sa pui in practica si aceasta metoda de promovare. 

In cele din urma, apeleaza la toate tipurile de publicitate, pentru a avea succes garantat in promovarea firmei. Este ideal sa te axezi atat pe marketing-ul offline, cat si pe cel online, pentru a acoperi o raza cat mai mare de oameni. 

sursa foto: Pixabay.com

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here