Campanie publicitară ciudată a celor de la Volvo: „Nu cumpăraţi această maşină!”

0
286

Producătorul suedez de automobile Volvo a demarat, recent, o campanie publicitară căreia i se poate spune cel puţin ciudată: nordicii îndeamnă oamenii ca nu care cumva să le cumpere maşinile. Ci mai bine să se „aboneze” la ele.

Campania aceasta atipică se derulează, deocamdată, în Germania. Ea constă, de fapt, în aceea că, în loc să cumperi o maşină, constructorul ţi-o oferă gratuit (vorba vine) şi se ocupă de tot ce ţine de întreţinere: revizii, verificări, asigurare, reparaţii, piese de schimb etc. în baza unui abonament.

Plătind un astfel de abonament, posesorul unui Volvo nu mai plăteşte aproape nimic în plus pentru întreţinerea maşinii.

Abonamentul lunar e în cuantum fix, care diferă de la model la model. Fireşte, abonamentele de acest gen la modele mai ieftine costă mai puţin decât cele pentru maşinile de la vârful gamei.

Spre exemplu, un astfel de abonament care include aproape tot ce ţine de maşină, costă 460 de euro lunar pentru modelele S/V40, 498 de euro pentru SUV-ul compact XC40, 870 euro pentru limuzinele şi break-urile de lux S/V90 şi ajunge pînă la 929 de euro pentru SUV-ul de top XC90.

Contractele de acest gen se încheie pe o perioadă cuprinsă între 5 şi 10 ani.

Volvo este primul constructor de automobile care vine cu această ofertă în Europa. În SUA, sunt deja constructori care practică acest gen de oferte, în afara suedezilor: Mercedes, Cadillac şi Porsche.

Ţinta tuturor acestor constructori o reprezintă clienţii mai tineri, care nu-şi permit să cumpere astfel de maşini scumpe, dar şi le doresc. Acum, le pot avea, fără să le cumpere, plătind, însă, lunar, un abonament destul de piperat.

În imagine, nava-amiral a constructorului nordic, modelul XC90, considerată a fi cea mai sigură maşină din lume.

sursa foto: Vi Bilagare, Suedia

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here