Azi, la complexul expoziţional Romexpo din Capitală s-a deschis tradiţionalul Salon Auto Bucureşti & Accesorii, manifestare cu o tradiţie mergând înapoi până în 1993.
Printre expozanţi, mărci de prestigiu ale industriei auto din lume: Alfa Romeo, Citroën, Fiat, Ford (şi cu modele produse la Craiova), Honda, Hyundai, Jaguar, Jeep, Kia, Isuzu, Land Rover, Maserati, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Opel, Piaggio, Seat, Skoda, Smart, Suzuki, Toyota şi Volvo.
La Salon sunt prezente şi companii de asigurări auto, presă de specialitate, firme de leasing auto, producători şi importatori de piese şi accesorii etc.
Există şi un mic sector destinat motocicletelor, scuterelor şi bicicletelor.
Marea surpriză a Salonului Auto Bucureşti din acest an o reprezintă absenţa mărcii Dacia, expozant tradiţional în anii de dinainte şi cu care, începea, de fapt, Salonul.
„Nu ştim de ce cei de la Dacia nu au dorit să participe anul acesta. Noi am invitat toţi producătorii şi importatorii, inclusiv Dacia. A fost decizia dumnealor de a nu participa”, ne-a declarat dna Elena Nechita, de la compartimentul de comunicare al organizatorilor Salonului.
De ce lipseşte tocmai Dacia, de la cea mai prestigioasă manifestare de profil tocmai de la ea de acasă? Iată o întrebare pe care am vrut să i-o adresăm dnei Monica Ioniţă, ofiţer de presă al grupului Renault în România. Dânsa a fost, însă, prea ocupată ca să ne răspundă.
Vom afla, oricum, de ce nu e şi Dacia la Salonul de la Bucureşti şi vom informa.
Manifestarea durează până în data de 21 octombrie inclusiv.
sursa foto: sab.ro