În urmă cu câteva zile scrisesem despre un abuz incredibil al operatorului de apă şi canalizare din Piteşti şi satele din zonă, Apă Canal 2000 SA, care facturează aerul care trece prin conductele de apă pe post de apă potabilă.

Mizând, probabil, pe ideea că şi apa, şi aerul, tot fluide se numesc.

Unul dintre cei care a fost taxat în mod abuziv, dl Florin Popescu, din comuna Poiana Lacului, a sesizat celor de la Apă Canal că la robinetul dânsului nu curge apă, ci aer, dar contorul se învârte ca titirezul.

Zadarnic, însă; cei de la Apă Canal o ţin pe-a lor, că dacă atât arată contorul, omul e bun de plată.

Dl Popescu s-a adresat la Protecţia Consumatorului. Însă, OJPC Argeş şi-a declinat „competenţa” de soluţionare a petiţiei consumatorului nedreptăţit.

Cică responsabilă cu soluţionarea acestui gen de reclamaţii este o aşa-numită Autoritate Naţională de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice (ANRSC).

Protecţia Consumatorului nu poate proteja pe nimeni de mizeriile Apă Canal

O instituţie cvasinecunoscută, cu vreo 200 de angajaţi, cu preşedinte, cabinet preşedinte, şapte directori de direcţii etc, specializată în tocarea frunzei la câini, pare-se.

Zicem asta pentru că maniera în care acest ANRSC a soluţionat sesizarea dlui Florin Popescu e desprinsă, parcă, din firmele cu Stan şi Bran: plângerea petentului a fost trimisă înapoi celor de la Apă Canal SA, cu rugămintea de a-şi investiga singuri abuzul reclamat de consumatorul din Poiana Lacului.

Şi, aţi ghicit, Apă Canal Piteşti a conchis, pentru a doua oară, că dl Popescu e bun de plata aerului la preţ de apă potabilă, pentru că aşa zice apometrul.

Deci, dacă te plângi de „serviciile” Apă Canal Piteşti, sesizarea ajunge tot la dânşii, care o vor găsi 100% ca fiind neîntemeiată.

Apă Canal a fost pusă să-şi investigheze singură abuzul

Practic, această companie a ajuns un fel de stat în stat, pentru că nu dă socoteală decât sieşi pentru faptul că uneori livrează fie aer, fie o zeamă infectă pe post de apă potabilă.

Ceva, totuşi, s-a întâmplat recent în războiul pe care Florin Popescu îl poartă cu Apă Canal Piteşti, nevrând să se lase jecmănit: „… săptămâna trecută au venit să citească apometrul și în cămin era foarte multă apă… au spus că nu este obligaţia lor să scoată apa din cămin;

… într-un final au venit cu o pompă, au scos-o, au citit și astăzi surpriza: au venit să schimbe apometrul, să pună unul cu autocitire, în condițiile în care… apometrul meu este verificat metrologic până în 2025″.

Nu s-au ostenit, însă, să monteze un aerisitor, deşi plângerea exact asta era, că pe conductă vine aer, nu apă.

În imaginea de sus, apă „potabilă” livrată în cartierul Trivale, acum trei zile, colcăind de oxizi ferici şi de cine mai ştie ce altele.

surse foto: Florin Popescu, Facebook/Răzvan Ionescu

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here