„Operatorul Regional SC Apă Canal 2000 SA Pitești implementează în prezent un proiect de digitalizare a activității, proiect ce urmărește consolidarea capacității de a asigura calitatea și accesul la serviciul public de alimentare cu apă și de canalizare printr-un sistem informatic integrat pentru gestionarea online și în timp real a tuturor categoriilor de documente.

Pentru a veni în sprijinul clienților/beneficiarilor, diverse documente (facturi, situații de plată, înștiințări, avize etc.) vor fi transmise și electronic (e-mail) prin grija compartimentelor funcționale în care se emit.

Pentru simplificarea circuitului documentelor de uz intern, transmiterea acestora se va face exclusiv în format electronic prin aplicația Maestro sau pe adresa de e-mail, iar listarea acestui tip de documente se va face numai de către compartimentele avizate legal, după aprobarea acestora prin semnătură electronică.

Prin implementarea digitalizării privită ca prioritate recentă, societatea Apă Canal 2000 SA Pitești urmărește să contribuie la creșterea eficienței, la un control mai bun asupra activității, precum și la reducerea timpilor de lucru, păstrând un echilibru între activitatea tradițională și cea online”, se arată într-un comunicat de presă al celor de la Apă Canal 2000 SA Piteşti.

Cu facturile e bine, ce facem cu apa?

Foarte bine că măcar acum, în 2020, se vor putea transmite facturile de apă şi avizele în format electronic. Noroc cu pandemia asta…

Cu facturile am înţeles, treaba va merge mai bine. Ce ne facem, însă, cu apa în sine, principalul obiect de activitate al Apă Canal?

Întrebăm asta pentru că aproape nu e zi în care cetăţeni, din Piteşti, dar şi din alte localităţi unde operează Apă Canal, să nu se plângă de calitatea apei, care uneori e un lichid maroniu, fără nicio legătură cu parametrii de potabilitate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here