„Având în vedere decretarea stării de urgenţă pe întreg teritoriul României, activitatea Oficiului Național al Registrului Comerțului și a oficiilor registrelor comerțului de pe lângă tribunale se va desfăşura numai prin mijloace electronice în mediul online.
Pe durata intituirii stării de urgență pe teritoriul României, activitatea Oficiului Naţional al Registrului Comerţului și a oficiilor registrului comerţului de pe lângă tribunale continuă și în ceea ce privește înregistrarea mențiunilor privind persoanele juridice și persoanele fizice înregistrate în registrul comerțului se derulează exclusiv prin mijloace electronice, în baza cererii de înregistrare și a documentelor anexate la aceasta în formă electronică, având încorporată, ataşată sau logic asociată semnătura electronică extinsă. De asemenea, activitatea de valorificare a datelor înregistrate în registrul comerțului prin furnizarea de informații, extrase de registru și certificate constatatoare, copii și copii certificate se va face, exclusiv, prin mijloace electronice.
Documentele anterior menționate vor fi transmise numai electronic, prin portalul de servicii online al ONRC https://portal.onrc.ro sau prin poșta electronică orcag@ag.onrc.ro / onrc@onrc.ro / secretariat@onrc.ro / .”

Sursa: Primăria Mioveni

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here