Ieri, 11 mai 2020, „a fost adus aparatul de testare pentru detecția Covid-19 (coronavirus), achiziționat de Spitalul Județean de Urgență Pitești prin cofinanțare de la Consiliul Județean Argeș și prin fonduri de la Ministerul Sănătății.

Astfel, potrivit reprezentanților unității sanitare, laboratorul de testare Real-Time PCR va fi funcțional în apoximativ o săptămână”, a informat Consiliul Judeţean Argeş, printr.un comunicat de presă.

„Pentru achiziția sistemului de testare… Consiliul Județean Argeș a alocat Spitalului Județean de Urgență Pitești cofinanțare în valoare totală de 505.000 lei.

De asemenea, Consiliul Județean Argeș a alocat fonduri și pentru reamenajarea în totalitate a spațiului în care va funcționa laboratorul. Spațiul, aflat în administrarea Consiliului Județean Argeș, a fost dat în folosință gratuită Spitalului Județean de Urgență Pitești pentru punerea în funcțiune a sistemului de testare Real-Time PCR.

Costurile privind amenajarea spațiului au fost în valoare de 215.000 lei, fiind suportate integral din bugetul Consiliului Județean Argeș”, se mai arată în documentul citat.

„Ma bucur că în scurt timp laboratorul de testare Real Time PCR al Spitalului Județean de Urgență Pitești va fi funcțional. Până să ajungem în acest punct, parcursul nu a fost unul deloc ușor. Am respectat pas cu pas toate procedurile impuse de legislație și am alocat resursele financiare necesare pentru a putea înființa și dota de la zero acest nou laborator biologic. Printr-un efort de echipă, cu implicare și perseverență, iată că am reușit să avem la nivelul Spitalului Județean un laborator complet de testare pentru detecția COVID-19, singurul laborator achiziționat și amenajat integral din bani publici”, a declarat dr. Dan Manu, președintele Consiliului Județean Argeș.

sursa foto: Consiliul Judeţean Argeş

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here